Dag 1 - John Skriver

Idag flyttade vi till Norge för förstagången i mitt liv.
Det kan också vara Danmark, vi är inte helt säkra än.
Vi försökte fråga en snubbe, men han pratade inte svenska och det
är typ omöjligt att se skillnad på Norska och Danska texter.


I vilket fall som hälst så är vi (med största sannolikhet) inte längre i Sverige.

Vi hyr en lägenhet i ett litet samhälle som heter Son. Det påminner om en lite skärgårdsidyll med en båthamn och små sommar hus över allt. Vi har också fått jobb på ett ställe som heter ASKO. Alex tror att de jobbar med att göra kläder men jag är ganska övertygad om att det har med elektronik att göra, vi ska försöka ta reda på det rätta svaret i morgon, då är vår första dag på jobbet.


Något som jag faktiskt är helt säker på är att här börjar det största äventyret jag någonsin varit med om.


               // John

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0