Inget nytt på västfronten

Det går inte bra med mitt kärleksbrev. Jag kunde ju på förhand ha räknat ut att mina fattiga försök att ta efter Shakespeare inte skulle bli en hit. Men nu har det verkligen gått åt skogen.

Mitt senaste försök till att skriva ett kärleksbrev slutade i skrivkramp efter den första meningen. Som inte ens den var särskilt bra. Men nu tänker jag att ni smarta läsare kunde bidra med er insikt och hjälpa mig rätta till de små misstagen jag gjort i mitt brev till min stora kärlek Emma (se tidigare inlägg)

"Hej Emma!

Jag heter Alexander och är en cool kille på 20 jordsnurr. Jag vill ha dig Emma mellan 0-100 år! Min favoritmat är tacos och pizza. Mitt favoritband är Backstreet Boys. Mitt favoritdjur är tiger. Min favorit färg är vit. Jag hatar ormar. Hämta pennan och skriv till mig!

Hejdå från Alex

ps. du är fin tyker jag.

ds. jag har ingen bild men om du vill kan min mamma ta en så kan vi skriva ut den så kan vi skicka den om du svarar med nästa brev jag skickar till dig."

Tyvärr är mina mest kvaliteter som brevskrivare från när jag sökte brevkompisar på gymnasiet. Men nu behöver jag verkligen hjälp. Mitt nyårslöfte ska bli att skaffa familj så jag behöver verkligen hitta mitt livs kärlek snart. Så om ni har lite råd tveka inte att skriva en kommentar.

Många kärleksfulla kramar från Alex


Kommentarer
Postat av: Andreas.

Jeg har sunket mange skuter med mine fabelaktige kjærlighetsbrev. Så bare siifra om du trenger hjelp.



Klemz fra Andreas villhingsten Syvertsen

2008-12-16 @ 18:16:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0