Jag är kär!

Jag kan sluta leta. Så är det bara. Det pirrar inte i magen. Det känns inte som fjärrilar. Jag bara vet det. Idag såg jag kanske en av modern tids absolut mest menlösa filmer; The House Bunny. Men den fyllde mitt hjärta tillräckligt ändå. För i den fanns hon. Min stora kärlek.

Så nu sitter jag på mitt rum. Jag har en lampa tänd på skrivbordet och utanför är det mörkt. Det har snöat så det är troligen rätt kallt också. Men jag ska ändå göra ett försök. Det är inget sånt där guiness-rekordförsök som man kan 'youTuba' fram. Ni vet ett sånt där där en tjock äldre man som inte riktigt har insett sina limitationer försöker göra något fruktansvärt omöjligt. Det här är ett annat försök. Mera omöjligt. Men totalt värt att genomföra.

Jag ska göra henne min. Masterplanen består än så länge i ett vitt ark med massa ränder och ett huvud fullt av tankar.

Men jag ska dit. En dag är det hon och jag. I Peru, på en saftbar där de spelar Bossa Nova. Solen lyser. Jag är kär.



Din för alltid, Alexander



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0