Är det inte en förtjusande dag vi har fått i dag i dag i dag?

Hej John skriver. Sagt som sagt, vinter är här. Eller snön i alla fall. Men det räcker, det blir liksom en speciell stämning när det har snöat. Min djuriska drift till att bygga snögrottor och perversa snögubbar gör att jag verkligen hoppas på mer snö snart. Bortsett från snö täcket vi upptänkte när vi vaknade så hade morgonen ytligare en överraskning. Knappt kom vi halvvägs till jobbet förrän vi hörde ett pistolskott och en pust. Höger bakhjul hade fått punktering. Förra gången vare vänster bakhjul som gick. Så det var väll inte mer än rättvist att högra också skulle få smälla. I vilket fall som helst så vände vi hemåt och fick istället skjuts av Alex till jobbet (vår före detta teamledare med en enorm passion för norsk rapp).


Mina över dimensionerade portioner av makaroner och köttfärssås till både lunch och middag förvandlade mig under dagen till Super Sonic. Det var snudd på att jag utklassade Mr. Hurricane. Detta i kombination med Kristoffers oförklarbara förvandling till Superman gjorde att allt jobb tog slut cirkus en halv timme innan vi slutade. Jag som var hög på en makaronöverdos hade mycket energi till att skratta. Speciellt när vi började prata om filmen Torkel i Knipa. Ahh den är helt sinnes, har lovat mössan att han ska få komma över i helgen och se på den. Alla som läser detta borde göra det samma. Filmen är nästan lika kul som det här!


På tal om snö, något annat som är vitt är ju ETT KILO MJÖL


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0