Blogg maraton med John!

Woho! Jag är ensam hemma idag igen och ensamheten gör mig galen. Jag är helt loco! Därför ska jag göra det mest sjuka, det mest galnaste och banbrytande i blogg historien. Från och med nu börjar "The John Elf Blogg-Article Dedicate Marathon" också känt som TJEBAB. Jag vet att den sista bokstaven egentligen är helt ologiskt placerad i den här förkortningen men nu liknar den ordet Kebab vilket är mycket roligare, plus att jag är galen idag så jag kan göra vad jag vill.


Reglerna är simpla. För varje person som skriver en kommentar på detta inlägg idag (24.09.08) kommer att få ett helt nytt inlägg publicerat och dedikerat i sin ära. Kommentaren måste innehålla massa kärlek och medlidande för att jag är sjuk. Dessutom slänger jag in en extra bonus, hur sjukt är inte det!? För varje person som ringer mig på mitt norska nummer (+47) 41 38 59 98 eller till mitt Skype konto (john.elf) och pratar med mig i minst 10minuter någon gång mellan klockan 05.00 och 14.00 kommer jag att skriva en låt till och publicera här på bloggen.


Så här kommer jag att hålla på, hela dagen, hur många inlägg som hälst!*

*Max 8st inlägg...

Kommentarer
Postat av: Anonym

Håper du blir bra igjen sukkerklumpen, jeg savner deg sånn. Sitter selv hjemme bare fordi jeg klarer ikke å takle en arbeidsdag uten vår alles godgutt, john sweetiepai.



Håper du blir frisk snart igjen, for jeg savner deg virkelig.



Suss og nuss ifra Andreas Den fagre.

2008-09-24 @ 13:02:34
Postat av: John

det är inte utan att jag blir tårögd när jag läser dina fina rader <3 nu ska du få ett riktigt fint inlägg i din ära.



plus att du ringde också :P ska sätta mig ner å skriva en sång också... det här kan ju inte blir bra. men jag får väll bjuda på ett skratt :P



puss

2008-09-24 @ 13:26:34
URL: http://baralagomvilse.blogg.se/
Postat av: Andreas

Takk for den koserlige samtalen John, føles bra å få hørt stemmen din igjen.

Din stemme er som sølvguttene og kurt nilsen på engang



http://www.youtube.com/watch?v=neOX4e82nEw&feature=related



Den beskriver din vakre røst johnebassen min.



Håper du blir frisk snart, og at vi kan ringes i kveld.



Klem

2008-09-24 @ 13:35:16
Postat av: Stian Justsen

Hehe så nydelig dere er. Sitter her å koze snakker med hverandre. ringer til og med. Gleder meg til å høre sangen om Andreas. Med Johns fantasi så kan dette bli ganske så gøy.



Fikk du min fine cd john ? tipper du satt pris på denne.

2008-09-24 @ 16:19:42
URL: http://www.justsen.net
Postat av: Hugo

Älsklingen! neej, är du sjuk igen. stackars dig! har du gått till doktorn den här gången då? Tänker på dig massor kyss och smek

BTW, efter jag försöker ringa på skape men du svara inte förväntar jag mig ändå en sång!!!

2008-09-24 @ 19:41:59
Postat av: fanny

men hjärtat! jag borde plocka fram receptet till kuckelimuck-medicinen, så du slipper ligga hemma. ben & jerry's brukar funka för mig. och gärna serier på box,, då går dagarna lite snabbare.

"du är mitt ljus i mörkret" :D

hälsa alex :) puss

2008-09-24 @ 21:37:50
URL: http://strindevall.blogg.se/
Postat av: John

Fan va fint alla ni som tycker synd om mig, jag ska dedikera skit fina grjer till er :D älskar er alla <3 jag känner mig redan mycket bättre. pussar



Fanny, du är min lussebulle på julen <3

2008-09-24 @ 22:25:10
URL: http://baralagomvilse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0