Goa

Det blev inte många timmar i Mumbai för idag bar det av mot Goa.
Efter en skakig flygfärd och en timmes taxiresa kom jag fram till stranden i Palolem.

Det tog första bästa rum och fick betala mycket mer än jag hade behövt. Men det gav mig  istället tid för att vandra ut på stranden när solen höll på att gå ned. I det tillfället kändes stranden som ett paradis.

Tog en Indisk kycklingmiddag på en servering vid stranden. Maten var god, havet var rödfärgat vackert och min middagsdejt var snygg. Hade flörtat (läs. snarare tvingat) mig till bords hos en ensam fransk tjej. Hon såg väldigt bra ut men hennes engelska var sämre.

Har mött upp med min vänner Ida och Karin här på stranden. Nu ska jag koppla av ett par dagarn, njuta av ledigheten och sällskapet och sedan börja planera nya äventyr...

//Alex


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0