Livskris

Det var nästan så att jag ville dränka mitt liv i vin i kväll. Först så missade jag tunnelbanan och fick bittert stå och vänta ute i kylan. Fast jag egentligen hade kunnat vänta inomhus. Men jag kände mig matyrisk och ställde mig själv på perrongen. Allt för att bättra på mitt lidande.

Som dock inte blev bättre när jag kom hem. För när jag ska gå in för att boka min biljett till friheten, som jag spanat in under en längre tid, så har den blivit hutlöst dyr. Jag ska inte riktigt sträcka mig så långt som att jag grät, vilket jag oftast bara gör när Extreme Home Makeover är på tv. Men jag mådde dåligt. Än värre kanske jag måste skjuta på min resa några dagar nu för att inte behöva betala ett skäligt pris för att skräpa ner miljön.

Så här sitter jag lite deprimerad. Jag önskar jag kunde ha sånt där argt sex som gör att man mår bättre igen, men det finns ingen som kan ställa upp.

Bäst att gå och lägga sig, hänge sig åt sitt nya beroende; tv-serien Entourage, och sedan somna in.

I morgon ska bli en bra dag!

ps. Tack för din kommentar Linn! Den borde ge en hint till de flera hundra andra läsarna som inte lämnar kommentarer att om man inte gör det så kommer jag personligen att lägga in en i deras namn. Där kommer jag skriva jätte pinsamma saker som avslöjar hemligheter i deras liv.
För att svara på din fråga så har jag inte rest än, men ska göra så nästa uke. Men jag tror det blir gøy! Klart jag kommer tillbaka! kram




Ty Pennington är programledare för tv-serien Extreme Home Makeover. 



Kommentarer
Postat av: Andreas Den Fagre

Hvordan går det handsome alex? Sjekk bloggen min får erotiske bilder av meg og mine.

2009-02-06 @ 18:26:44
URL: http://andreassyvert.blogg.no

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0