She's Generic Thief

Rockstar; mitt nya namn. Kanske lite överdrivet. Men jag känner att det är berättigat.

Den hade redan börjat revolutionera  mitt liv. Nu har den helt förändrat det. Jag pratar om min gitarr såklart. Människans bäste vän.
När solen sakta gick ner bakom öarna i den Filippinska skärgården satt jag med den i handen. Sakta spelandes formade jag nya melodier och nya tankar. Långsamt formades en låt om det ända som egentligen tog upp mina tankar just då. En låt om henne.

Likt en dektektiv lyckades jag sedan hitta en studio att spela in den i. En amerikansk killle från Colorado hade en dröm om att bygga en perfekt studio. Med för lite pengar i USA bestämde han sig för att flytta hit där allt är miljoner gånger billigare och förverkliga denna dröm.

Så för 100 spänn i timmen fick jag en proffessionell studio, med en amerikansk studiotekniker och en fillipinsk passupp pojke. Billigare än så tror jag inte man kan få.

Här är låten. She's Generic Thief. En låt om att bli kär. En låt om att leva.


She's Generic Thief - Alexander

  <<--- TRYCK PÅ PLAY KNAPPEN FÖR ATT SPELA





/Alexander Dangler

Kommentarer
Postat av: Joel

Tjena din världsfarare!



Var är låten... Ligger den uppe någon stans?



puss Joel

2009-07-10 @ 17:04:16
URL: http://bellaojoel.blogspot.com
Postat av: Kalle

Tjena Alex, fan jag har tänkt på vart du befinner dig ett tag eftersom din mobil inte har funkat på ett par månader, men det beror ju på att du inte använder den såklart.



Fett avundsjuk på dina bravader å ena sidan, å andra sidan skönt att vara hemma där allt är tryggt.



Du har det grymt ser jag så ingen idé att skriva "hoppas du har det bra".



Ses när du kommer hem!



/Kalle

2009-07-15 @ 11:17:53
Postat av: Annika Gassberger o rebecca

2009-07-19 @ 21:25:13
Postat av: Annika Gassberger o Rebecca

Vi vill höra din låt och gå med i din fan club Alexander!



Håll dig på land! Annika o Rebecca hälsar

2009-07-19 @ 21:28:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0