Bajs

Jag har krälat i bajs. Det låter kanske helt absurt. Kanske lite barnsligt. Men det var det bästa äventyret jag haft hittils.

I Taman Negara. Den äldsta regnskogen i världen och den största nationalparken i Malaysia hittade jag en grotta. Den var small och trång och genom den ledde ett rep av spännande möjligheter. Med en ficklampa i handen begav jag mig in.

Grottan var full av fladdermöss och stank av den avföring de fyllt marken med. När grottan belv smalare och smalare. När mitt huvud var så nära de upp och ner hängade svarta kappklädda djuren att jag kunde höra dess viskande pip, då började jag krypa. Jag kröp i stanken och avföringen. Mot den lilla strålen av ljus längst borta i mynningen.

När jag kom ut var jag skitig och illaluktande. Men ett äventyr utan dess like rikare.

- Alexander

Kommentarer
Postat av: Elin

Usch fy, ett äventyr jag inte avundas dig.. Klaustrofobi och fladdermöss på en och samma gång, i jämförelse känns avföringen relativt lätthanterlig.

2009-06-20 @ 12:57:34
Postat av: Fathima

hahaha! fan va najs med bajs ;)

2009-06-30 @ 14:51:45
Postat av: Fathima

hahahahaha! fan vad nnajs med bajs ;)

2009-06-30 @ 14:53:09
Postat av: Fathima

hahahahahahhahahaha! fan vad onajs med en idiot som upprepar sig! :D

2009-06-30 @ 14:54:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0