Onsdags kos med Dr. John

Veckans utvalda brev kommer Från Stian Justsen från Moss i Norge. Brevet är översatt från svår förståelig norska till medel förståelig svenska och lyder så här.


"Hej Dr. John. Min kompis som är en tjej har en fråga. Hon undrar, alltså inte jag, om man kan veta om en person har ett stort... "paket" utan att behöva se honom naken? Stämmer det tillexempel att personer med stora fötter har större... "utrustning", eller att killar med stor näsa skulle ha ett stort... "verktyg". Hon vågade inte fråga för hon är blyg så jag tänkte hjälpa henne att få svar. Jag undrar inte alls om man kan se det, jag är ju kille, vad ska jag med den informationen till liksom? Hoppas du kan ge svar, det är super viktigt... för henne alltså. Vill också passa på att säga att din Frågehörna är bäst!


Pussar och Kramar Stian Justsen från Moss"


Svar:

Hej Stian!

Haha ja men det förstår jag väll att det är hon som undrar och inte du. Tack för din fina avslutning i brevet. Angående din kompis fråga så går det att mer eller mindre väldigt exakt veta om en person har ett... "tredje lår" eller inte bara genom att kolla på hans övriga kropp form. Jag kan börja med att avfärda myten om att killar med stora fötter skulle ha en stor... "kompis". Rent biologiskt så kan man säga att en person med en riktig... "Skogaholmslimpa" inte har haft energi att lägga på att hans fötter ska växa. Man kan säga han som lagt väldigt mycket växtenergi på sin... "korv", har gjort det på bekostnad av sina fötter. Därför är det oftast så att ju mindre fötter en kille har ju större sannolikhet är det att han har en riktigt "fet jävel". Lika så är det med händer och med näsor. Men det finns vissa undantag. På vissa ställen på jorden är det mycket högre gravitation än på andra, det påverkar väldigt mycket längden på killars... "Petter-Niklas". Resultatet av det kan man lätt se på ett väldigt gravitationsfattigt ställe så som Island där genomsnitts penisen är cirka 28 cm mindre än i övriga världen. Vilket summerar Islands genomsnittslängd till cirka minus 8,5 cm, vilket inte direkt är något att skryta om. Den korta längden beror också delvis på inavel, vilket är lätt hänt på en liten ö där alla känner alla.


Den gen som får killars... "balle" att växa sitter nära den gen som ger blåa ögon. Det är därför så att om killar har en väldigt aktiv gen för blåa ögon så har han förmodligen en stor "oxfilé" i brallan.


Hoppas jag besvarat din fråga väl och gett dig de svar som du och din "vän" sökte.


Kommentarer
Postat av: John

Vadå? Så Stian är alltså intresserad av killar?

2008-08-28 @ 21:53:56
URL: http://baralagomvilse.blogg.se/
Postat av: Dr. John

Det är helt korrekt uppfattat.

2008-08-28 @ 21:54:28
URL: http://baralagomvilse.blogg.se/
Postat av: Stian Justsen

nei ikke gutter, bare deg John..

2008-08-29 @ 17:57:01
URL: http://www.justsen.net
Postat av: John

Eftersom du verkar missat det Stian så handlar inte inlägget överhuvudtaget om "deg", men det var kul att du försökte i alla fall, det är ju det som räknas



pöss

2008-08-29 @ 21:39:03
URL: http://baralagomvilse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0