Ahh, nu är jag vuxen - John

Tiden rullar på här i Norge. Snart hare gått 5 månader å då drar vi tillbaks till Sverige igen. Tiden går snabbt när man har kul, och på tal om roligt så var vi på julbord med hela jobbet i fredags. En trevlig tillställning med en bra möjlighet att äta god mat, umgås med jobbsnubbar utan för jobbet och dricka mer än någon levande varelse bör göra. Självklart tog jag tillfället i akt! Jag var faktiskt inte så galen. Egentligen hade jag läget helt under kontroll ända tills jag och Kristoffer drog bort till Polski-dreamteam och fick smaka på polackernas blandning. Eftersmaken och den tjocka dimman jag sen sprang in i får mig att gissa att drinken bestod av en blandning hembränd vodka, whisky, läkarsprit och bedövningsmedel för valar. Den tillsammans med lite Turkiskpeppar gjorde mig i alla fall lite snyggare, lite roligare och betydligt bättre på att dansa.


Kvällen slutar med att jag sover över hos Mössan och Neville men sen kom jag egentligen aldrig där ifrån förrän söndag kväll. Men det var kul, vi hade en riktig krabb helg med massa omogna skämt, mastodont filmer och en stor macho brasa. Maten för helgen bestod typ av öl, chips, pizza, coca cola och vitt bröd med räkost. Det är en sån helg som får en att känna att man är en vuxen och ansvarsfull ung man.

brasan
Världens kanske finaste brasa, tills en Axe deodorant flaska slängdes in...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0