There where shrimps everywhere

Idag när jag var inne på kyl så kommer Neville fram å bah "Hahaha kolla det är en lyft-snubbe som tappat räkor från 15 meters höjden!". Så vi löper dit för att titta. Där står en snubbe helt täckt i räksallad och det är smörja över hela golvet. Så jag börjar as garva och ropar "Det här är fan Blogg-material, det här måste jag fotta". Då rå lackar snubben, vilket försåts fick oss båda att garva ännu mer. Det var typ första gången jag sett en norsk snubbe arg och bara den chocken fick mig helt att glömma bilden. Jag har i alla fall försökt rekonstruera händelsen i Paint.


Truck snubben är den stora gröna snigeln till höger, jag står i mitten och Neville är längst till höger.


räka

Truck snubbe - "Ahh! Jeg har ikke pulet på tusen år så jeg tænker på sex på jobben og tappar saker, plus jeg er en snigel!"

John - "Hahaha du är täckt av räksallad"

Neville - "Jag gillar att pilla i näsan när ingen ser på"


Kommentarer
Postat av: Snygg-Alex

Klassiska höger-höger knepet! Argh!



Kram på dig sambo

2008-12-04 @ 21:11:10
Postat av: John

jag menade att det är Neville som står längst till vänster, det är alltså INTE neville som är den döda räkan på golvet, det är bara en död räka

pöss

2008-12-05 @ 15:32:48
URL: http://baralagomvilse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0