Kväll i Son

Sitter i kalsonger och skriver. Mitt livs äventyr tog ett babysteg idag. Nästa år ska jag ta min kappsäck och dra ut i världen. Träffa nya människor och bara se.

Och så ska jag fota.

Jag läste en intervju för ett tag sedan med en av världens mest berömda frilandsfotografer, mitt minne sviker mig i vem det var. Han fick frågan vad foto var för honom. "Foto är permanenta lämningar av ett ögonblick som aldrig mer kommer igen. En total motsägelse i sig." svarade han.

Man lever i nuet. Man fotar historien för att kunna se den i framtiden. 

God natt och kram
Alexander Dangler

 



Kommentarer
Postat av: John

duude, that's some deep shit

2008-12-01 @ 21:53:48
URL: http://baralagomvilse.blogg.se/
Postat av: Alex

Duuude, you're deep where there's shit...

2008-12-02 @ 19:47:16
Postat av: Alex

Duude, you're deep where there's shit...

2008-12-02 @ 19:48:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0