Lite smått, lite gott

Det har varit stiltje på bloggen. Dels var både Johnny-Boy och jag borta på var sitt håll i helgen men också för att vi inte haft energi till vårt annars så frenetiska bloggande. 

Helgen för mig bjöd på en trevlig bilresa ner till Tjörn med Niklas aka. 'Mössan'. Hade äran att få hälsa på Karin, en tidigare kollega från helgen. Vilket osökt tvingar mig att dela med mig av helgens händelse!

SItter i Karins rum tillsammans med hennes kompis Polis-Kamilla. Dator står uppslagen när en gemensam kompis/förädare/backstabber/cool kille/vän loggar in på facebook varpå denna konversation tar sin början. (OBS, konversationen som följer återskapad i efterhand och avbildar bara den aktuella konversationen. Personer, Namn, Händelser och Platser kan ha blivit ändrade för att skydda individers integritet)

Karin: Hej!

John Kristoffer: Hei!

Karin: Jag längtar efter dig!

John Kristoffer: Hva?

Karin: Ända sedan du sluta på ASKO har jag drömt om att få ha sex med dig!

John Kristoffer: Eh...Hva?

Karin: Du har så fin och sexig kropp. Jag vill bara älska med dig!

John Kristoffer: Hei Alex!! Nu fattar jag att det är du!


Här tror ju jag då att jag har vunnit. Ett practical joke från min sida. Jag lämnar över datorn till Karin och historien tar en helt ny vändning. Punkt. Punkt. Punkt.

John Kristoffer: Hur är det med dig?

Karin (nu i form av karin): bra

John Kristoffer: Hur går det med den där tjejen du sa att du skulle åka och knulla i helgen?


Well, I guess the Jokes on me. But call me the joker. Slänger in en bonusvideo till alla er musikfantaster där ute.





Hade från Alex i det norska höstmörkret!

ps. världens sämsta text-redigerare gör att alla text blir fet. Men jag antar att det är inne att vara lite halvmullig så varför inte?



Kommentarer
Postat av: M

Haha, så grymt John! =)

2008-11-12 @ 10:47:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0