Hey, Baba Ghanoush!

Fredagkvällen var vi båda rätt trötta så vi tillbringade den med att se filmen Wedding Crashers. Det var faktiskt min första gång jag sett hela filmen. Jag har vid flera tillfällen börjat se på den men aldrig kommit mer än halvvägs då alltid något kommit i vägen. För dig som aldrig sett den så är den värd att se. Den är inte helt galet bra men en helt okej film så där när man inte riktigt orkar kötta värsta seriösa filmen med handlig å allt.

//Johnny-Boy


Wedding Crashers

 

Filmen får 4 av 5 Kycklingar;


Kommentarer
Postat av: Louise

illa Johnny att detta var din första gång du såg hela Wedding Chrashers. Jag har typ sätt den 3 eller 4 gånger och jag tyckte inte ens att det var bra efter första gången jag såg den.. Den kanske säger mer om mig än om dig iosf :pJuste, jag var inne på den när sidan du mailad mig om igår. Den var ju superbra! Jag tror att jag ska vara rödluvan. Det är enkelt att göra bra sen är det något alla känner igen typ med en gång. Jag funderar på att ha en korg med hemma-bakade bullar i som jag kan bjuda bort till folk jag mingelsnackar med. Det kan bli ganske roligt :DSnart ses vi! Hälsa din sambo :)Puss puss & Kram /Louise

2008-10-21 @ 14:53:25
Postat av: Casanova

Kompisar! Ni borde se what happens in vegas! Okej låter fett Gay men tro mig den är värd det. Sjukt rolig!

2008-10-21 @ 20:25:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0