Jaha, vad ska vi göra nu då...?

För tillfället är vi överbemannade på jobbet. När vi jobbar det sena skiftet resulterar det nästan alltid i att allt jobb tar slut någon timma innan vi slutar. Så hur slösar man då på bästa sett bort en timma på ett lager stort som 20 fotbollsplaner?


#3 - Man kan gömma sig i en låda och ställa sig själv på en hylla och väntar tills någon kommer och paketerar lådan så tävlar man om vem som blir iväg skickad längst sträcka.

#2 - Slicka på kalla metallobjekt inne på frysen.

#1 - Plasta fast sin rumskamrat i en truck och köra runt på lagret och låta som indianer.


Dangler


För alla er som inte har ett stort lager och en rumskompis att övermanna kan ju ägna sig åt något annat... spännande:


Spännings moment # 7 - Göm dig själv i ett paket och posta dig till ett okänt land i Afrika med för lite porto

Svårighetsgrad: 8                  Spänningsbarrometer: 8½


Spännings moment # 8 - Smörj in allt toalettpapper i huset med tigerbalsam

Svårighetsgrad: 2                  Spänningsbarrometer: 7


Spännings moment # 9 - Ät något som du är väldigt allergisk emot
Svårighetsgrad: 2                  Spänningsbarrometer: 3


Kommentarer
Postat av: Mamma Elf

Tack för inspirerande tips, 8:an och 1:an tror jag att jag kommer att testa....

Pussisar och kramisar

2008-10-04 @ 13:03:15
Postat av: Neville

Hey dudes!



Hoppas att ni har haft en slapp dag på jobbet!



Niklas ligger och sover som vanligt och vem vet när han vaknar?



Aja, jag ska dra ner till Ås och handla lite, men om ni har lust o göra något, så är de bara o lägga till mig på msn: fardtjanst @ gmail dot com



Cya!

2008-10-04 @ 13:44:58
URL: http://lemonparty.org/
Postat av: Maja

Hihi det later roligt det dar! Basta bilden pa dig nansin Alex!



Sjalv forsoker jag slosa bort de 2 timmar jag maste vanta pa att min privatchaffor ska sluta sitt jobb och komma och hamta mig- suck! Osregnar har och allt jag vill ar att mumsa pa Ben & Jerrys Caramel Chew chew- glass!

2008-10-07 @ 17:15:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0