Seg dag på jobbet...

För alla er som inte märkte det så var idag världens längsta dag. Dagarna brukar gå ganska snabbt annars men idag började jag kolla på klockan redan vid 08:23 och räkna ner. Under slutspurten satte jag mig ner vid godis hyllorna på Echo och funderade på varför allt gick så långsamt. Kanske är det för att Kung Fu Panda inte varit på jobbet den senaste tiden. Han brukar alltid langa godis och Ninja Turtles-gubbar till mig, då blir jag glad och då känns det som att tiden går snabbare. Kanske är det för att MacGyver inte längre är min teamledare. Vem vet? Jag försökte desperat stoppa förbi passerande för lite sällskap men båda Dangler och Christoffer-Robin körde förbi sjungandes och glad. För dem verkade tiden gå så snabbt att de inte hade tid att stanna å chilla en stund.


Det enda som egentligen var sjukt roligt med att sitta där var den där blonda gangster norrbaggen som är 35+ och har världens pipigaste röst. Det låter som om han är hög på helium varje gång han pratar, eller som att han precis blivit sparkad mellan benen. Och vem vet, kanske är det precis det han blir varje gång just innan jag ser honom. Här är en rekonstruktion på hur det skulle kunnat se ut, från det Amerikanska tv-programmet "Kicked in the nuts". OBS! Har du inte haft en långtråkig dag så kanske du tillskillnad från mig inte kommer tycka det här är sjukt roligt.

// John


Kommentarer
Postat av: John

Hahaha roligast är när han kickar ner ungarna :D !

2008-10-22 @ 15:34:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0