Baralagomvilse varnar känsliga läsare för grova grammatiska misstag i följande inlägg.

Hej hej, det är John som skriver. Jag tänkte bara spola tillbaks bandet några dagar för att uppdatera er om hur det har gått här i Son. För typ 10 dagar sedan (den första september) fyllde jag 19 år. Alex väckte mig med tårta och presenter. Vår kompis Stian från jobbat kom också över för att äta tårta innan vi tillsammans begav oss till jobbet. När jag kom hem fick jag en present till, är han inte för gullig? Senare samma vecka kom familjen Elf på besök. Alla utom stora syster Louise var med men hon ska komma lite senare har hon lovat. De stannade över helgen och vi fick chansen att visa upp vårt hus, vår bil och vårt jobb. På lördag kvällen stack vi in till Moss för en kvälls kebab och med lite mat i magen fick Babben oss andra att tagga till till fest. Vi tog med oss Flash och stack till några bekanta i Halden som ligger drygt 45 minuter från Son. Väl där (i en lada) så drog festen igång. Trots att det var (i en lada) var det en bra fest, alla dansade och var glada och norrmän är ju som alltid lika trevliga. Ovanligt pigg (med tanke på omständigheterna) drog jag till min första hockeyträning med Kråkorna dagen efter. Laget var inte alls vad jag hade förväntat mig men precis vad jag hade hoppats på. En skara sköna snubbar i alla olika åldrar som inte var allt för seriösa. Undertiden jag kört hockey har Alex varit ute och löpt runt om i Son. I övrigt har inte så mycket hänt, vi jobbar på och lever så snålt vi kan för att spara ihop pengar till en trädgårds giraff i naturligstorlek. Från och med nu har vi bestämt oss för att väcka liv i bloggen och skaka skiten ur hela världen.

Allt som är viktigt just nu


Kommentarer
Postat av: Mamma Elf

Hello älskade son i Son. Nu blir Bellan besviken, hon hade ju förväntat sig en elefant i naturlig storlek...

Pussar och kramar i miljarders

2008-09-10 @ 18:39:12
Postat av: Stian Justsen

Du er veldig god i hockey. Nesten like god til det som å sykle bmx.

Skal bli deilig å komme tilbake på jobb, er kjedelig å være hjemme hele dagen.



Du glemte foresten å fortelle hvordan det gikk med deg på fesen. Du gjorde nemelig noe vi nordmenn kaller å rope på elgen.



2008-09-10 @ 22:22:48
Postat av: Hugo

Haha jag gillar dig Stian! Håller med dig, john glömmer de viktigaste (alltså det mest förnedrande och pinsamaste)

2008-09-15 @ 14:40:46
Postat av: John

.... nä, jag tror jag har fått med allt som jag kommer ihåg, minns inget mer i alla fall. och allt jag ropade på var vatten...

2008-09-16 @ 01:03:52
URL: http://baralagomvilse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0