Chillar loss, förstås

Nu är vi som sagt hemma i Sverige. Här är allt som alltid, precis som när vi lämnade det. Känns skönt att komma hit och tänka på annat och på gamla tankar. Igår var jag på bröllop. Det var nytt för mig, sist jag var på bröllop var jag typ 5år eller så, så minns inget. Bröllopet var fint och mottagningen var bra. Kände inte så många men de var trevligt att möta de få som jag kände igen. När brudparet flytt på smekmånad och alla gäster dragit sig hem stack jag och några av de andra ut på krogen med lite stulen skumpa. Vi slog oss ner på ett ganska litet ställe där vi satt hela kvällen tills vi drog hem. Jag var aldrig så långt in i dimman men precis lagom för att ha riktigt trevligt trots att inget speciellt hände.  


Under kvällen fick jag ett samtal från några gamla polare som var på väg ut till Blidö för att ha kräftskiva. Det slutade inte med att jag hakade på dem även om det var lockande. Istället ska jag ha lite chillkväll hos mig ikväll och förhoppningsvis dyker de flesta upp då så jag får chansen att träffa dem nu när jag ändå är hemma. Kanske kan jag lyckas få lite bilder av kvällen och få upp dem här sen.

Vi hörs igen på måndag, då är vi hemma i Norge igen.
Puss och Kram - John


Kommentarer
Postat av: HELENAAS

spana gärna in min blogg :)

2008-09-14 @ 13:18:48
URL: http://helenaas.se
Postat av: Mamma Elf

Det var alldelens underbart att få se dig lite härhemma - även om det var lite... Men, det var ju för bröllopet du kom hem. Hoppas också på att få se bilder därifrån. Miljarders pussar och kramar!

2008-09-15 @ 18:19:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0