Jag är sjuk :(

Hej, John här. Jag är ensam hemma idag, Alex är på jobbet. Jag har haft feber sen jag vaknade. För tillfället ligger jag i soffan och tittar på tv och surfar med pösiga mysisbyxor, duntäcke och massa kuddar. Efter att ha bytt ut frukosten mot lite gura är jag sjukt hungrig men min huvudverk gör att jag helst inte rör på mig. Sällskapssjuk som jag är har jag sjukt tråkigt. Jag skulle verkligen kunna behöva lite... spänning


Spännings moment # 4 - Ät något som du hittar på marken

Svårighetsgrad: 2                  Spänningsbarrometer: 7


Spännings moment # 5 - Kör bil med tänderna

Svårighetsgrad: 6                  Spänningsbarrometer: 7

// Extra spänning: kör Off-road eller över farthinder.


Spännings moment # 6 - Göm dig i kylskåpet och vänta tills någon öppnar och hittar dig

Svårighetsgrad: 9                  Spänningsbarometer: 1

// Det är nog mest spännande för den som öppnar men jag ska pröva den på Alex idag



Åhh va spännande. Och för alla er som sitter där vi datorn men inte kan få in Lugna Favoriter på radion så ska jag också leverera lite kärleks musik denna soliga höstdag då träden brinner med starkare färger än självaste solen.





Mmm, det är kärlek det. Det var allt för nu. Ta hand om er där ute och se upp för sjukdomar!!!
Pussar och Kramar

Kommentarer
Postat av: Stian Justsen

Hei John. Ikke vært på jobb vettu, sånt kan vi ikke ha noe av, du får forte deg å bli frisk. Slik at jeg har en til å tute på.



Jeg har lastet "ladda ned" ned den svenske versonen om du vil ha den, så kan jeg brenne den ut til deg.

Så kan du prøve den.

2008-09-23 @ 15:39:36
URL: http://www.justsen.net
Postat av: Mamma Elf

Hello min son! Vilken tur att jag hade tid att ringa och 'surra' lite och underhålla så gott det gick en stund på eftermiddagen.... Krya på dig nu!

Pussar och kramar i miljarders

2008-09-23 @ 17:01:03
Postat av: John

hahah okej, men för din skull så ska jag bli frisk nu :)



ja det vore grymt om du ville göra det, då ska jag pimpa min dator sen :) följer de med CD-keys å så då?

2008-09-23 @ 17:02:43
URL: http://baralagomvilse.blogg.se/
Postat av: Andreas den fagre Syvertsen

Ta det som en mann å drikk tran.



Håper du blir fort frisk, så vi kan kose på scangross igjen. Savner deg.



Kos.

2008-09-23 @ 17:26:11
Postat av: Stian Justsen

Noe jeg har gått glipp av ?

Kose på scangross? hvorfor har ingen fortalt meg dette?



John: hmmm trur ikke du trenger den cd-key, sto i alle fall ikke noe om det, men det er nok ikke vanskelig å finne heller.

2008-09-23 @ 17:55:14
URL: http://www.justsen.net
Postat av: John

Nä men stian du och jag håller ju oss till echo ;) "inget Kims inget kos"

okej, men jag kan kolla upp det, tror inte jag kommer imorgon men du kan väll ta med skivan tills på torsdag?



Andreas: Jag har ingen aning om vad tran är, men om det gör att jag kan få se dig snart ska jag dricka allt jag kan finna!!!



pussar

2008-09-23 @ 21:19:48
URL: http://baralagomvilse.blogg.se/
Postat av: Stian Justsen

HEHEHE drikke alt du kan finne, jeg skal faen meg kjøpe en flaske møllers tran til deg, så skal du få lov å drikke den. Da har vi en avtale.

John vi ble jo enige om sist at det heter "Ingen John, ingen kos"



Brenner den ut og prøver så godt jeg kan å huske den i morgen, slik at dangler kan ta den med til deg. Så har du noe å prøve på i morgen, mens jeg sykler bmx løp.

2008-09-23 @ 22:08:07
URL: http://www.justsen.net
Postat av: smygthalas

aaha!? leta som fan efter mitt bakstycke ida.. hitta ett men inte alls som ditt;( sen bröt du ditt löfte med att dela med dig av det goda i helgen.. Vet inte vad ja ska tro längre.. // Hemlig beundrae från herumsvaien

2008-11-25 @ 02:46:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0