April, April - Din dumma sill!

Under en simtur tillsammans med två halvnakna ADHD barn smidde Niklas och Alexander vad som sklle komma bli en masterplan utan dess like. 

Nedslagna, hela ganget, pa en av ons alla barer satt vi och drack nar skymningen slot sig om oss. En Thailands kvinna vid bordet intill borjar plotslig, till synes utan anledning att fotografera John med sin mobil. Snall som jag ar gav jag aven henne Johns nummer i hopp om att en Disney-romantiker skule kunna ta sin borjan.

Kvinnan lamnar oss och det ar nu planen pa allvar kan sattas igang. Niklas och Alexander ror sig mot hakets nedervaning dar kontakt med en ytters gangsterliknande Thailandare etableras. Mot en ols betalning gar denna man med pa att involveras i vad som ska komma bli arhundradets bus.

Sakta atergar alla till att dricka hinkar med saft och prata skit med varandra nar Thailandaren framtrader. Han narmar sig en forbryllad John.

- You need to pay for the girl!

John tittar an mer forbryllat pa mannen samtidigt som en radsla borjar smyga sig in.

- The girl with the pictures. Its my girl and now you need to pay!

John tittar sig runt och vid det har laget har de flesta av oss svart att halla minen. Ganska snabbt gar det upp att det inte var nagon Thailands hallick. John var inte skyldig nagra Bat.

En lattnadens suck och en feting April April kunde dock horas over hela on nar ett gang glada ungdomar fortsatte festa in i nattens smatimmar.

/Alexander Dangler

 


Kommentarer
Postat av: Fathima

Hahahahaha! Fyy fan vilket jävla bra aprilskämt :D Gud vad missnöjd jag känner mig med att det inte var jag som kom på/utförde det :'(

2009-04-14 @ 09:39:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0