TV-spelskvall

Har varit en lung dag. Va fan annars egentligen, det ar ju semester.

Dagen borjade med mini-aventyr i smaskala. Tre stycken promenader till den lilla affaren gjorde jag for att fa tag pa en tvattlina som de forsatte lova skulle komma till affaren med en springpojke strax. Darav de manga besoken.
Tillslut fick jag min tvattlina och kunde borja min tvattdag. 

Man maste anda alska Indien lite nar man kan kopa 10 stycken engangspasar med tvattmedel, ett 10 meter langt snore att hanga tvatten pa och en nagelsax for 14 kronor. Helt overkomligt maste man ju anda saga. Passade pa att pruta ner priset pa en stor flaska Banaboat solskydd fran 30 kronor till typ 28kronor. Det ar ju anda en principsak att pruta. Aven om mitt samveta sved lite nar man sag att killen tyckte det var halvjobbigt att behova sanka priset med tva kronor.

Dessutom delar jag lite sa pre-newsflash aktigt med mig av att jag kanske har hittat den ratta. Tog namligen eftermiddagen i akt att lara kanna hotellets "roomboy" (vad nu det ar, men han kallade sig sa). Spelade biljard och drack Limca, en coca-cola lask med limesmak. Helt okej faktiskt.

Vid solnedgangen slog vi oss bada ner pa stranden och sag den runda bollen nastan falla ner bakom en palmkantad o. Som sa ofta hamnade vi i en diskussion om tjejer. Han hade 3 stycken, jag hade inga. Sa han bestamde sig for att ta mitt ode i sina egna hander och ropade pa henne. Hon som ska bli min framtida fru.
En Kanadensisk tjej, 20 ar fyllda och valdigt sot slog sig ner. Hon var har ensam, precis som mig. Det var min kamrat roomboyen a.k.a min matchmaker tydlig att forkunna.

Nar vi alla reste oss upp for att ga sa fragade hon mig om jag ville komma till festen ikvall. Jag sa att det kanske jag gor, varpa hon tog min hand. TIttade mig i ogonen. Tog upp ett hagelgevar och skot mig i hjartat.

Inte alls. Men nastan. Vara ogon mottes definitift. Och hon var valdigt tydlig med att be mig komma pa festen ikvall sa vi kunde traffas igen. Definitivt.

Ikvall ska jag fria till henne. Tror ni det funkar? Hon ar ju anda kanadensika...

Kar och galen i Goa

halsningar
Alex

Kommentarer
Postat av: MatildaÖstman

svar: Jag vet :D han är bäst!

2009-02-24 @ 19:28:49
URL: http://matildaostman.blogg.se/
Postat av: Anne-Marie

Akta dig för kanadensiskor. De är bara ute efter din kropp och dina pengar.

2009-02-24 @ 19:40:37
Postat av: Mini

Hur gick det på festen? berätta, berätta, berätta :)

2009-02-24 @ 22:53:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0