Swoosh

Just do it! Det är vad jag tänker nu när jag drar iväg till Fillippinerna. Inpräntad med kommersialismens slagord. Bakom mig lämnar jag ett Malaysia som varit överraskande.

Överraskande välkomnande. En trevlig bekantskap som vaggat mig till sömn varje natt med nya oförglömliga minnen.

Bakom mig lämnar jag henne. Igen. Jag har inte sovit mycket de senaste två nätterna. Kanske är det hon som stulit min sömn. Förmodligen.

Förmodligen dödade hon John Blund. Två snabba skott. Ett i bröstet. Ett i huvudet. Kallt. Beräknande. Hon är en såndär. Vad heter det; Yrkesmördare.

Jag är kär. Hon borde dödat honom istället. Den lilla killen med kärlekpilarna; Amor.

Jag saknar henne. Min lilla yrkesmördare.

/Alex



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0